Epub
Pro půjčování e-knih musíte být přihlášeni.
Jak si půjčit e-knihu?
Česká reklama : od pana Vajíčka po falešné soby /
Dějiny české reklamy se snaží zmapovat vývoj tuzemské reklamy a reklamních agentur u nás od počátků až do současnosti. Autor připomíná reklamy ze socialistického Československa i ty současné, aktuální. Nastiňuje vývoj a proměny reklamního trhu: kdo, jak a proč reklamy vytváří, jaké osobnosti a význa...
Main Author: | Krupka, Jaroslav, 1971- |
---|---|
Format: | eBook |
Language: | Česky |
Published: |
Brno :
BizBooks,
2012
|
Edition: | 1. vyd. |
Subjects: | |
Tags: |
Add Tag
No Tags, Be the first to tag this record!
|
Summary: |
Dějiny české reklamy se snaží zmapovat vývoj tuzemské reklamy a reklamních agentur u nás od počátků až do současnosti. Autor připomíná reklamy ze socialistického Československa i ty současné, aktuální. Nastiňuje vývoj a proměny reklamního trhu: kdo, jak a proč reklamy vytváří, jaké osobnosti a významné mediální agentury stojí za úspěšnými reklamami. Text je proložen fotografiemi a okořeněn historkami či soukromými informacemi z prostředí reklamních agentur. Zachycení vývoje českého reklamního trhu od dob socialismu až do současnosti. |
---|---|
Item Description: |
Obsahuje rejstřík |
Physical Description: |
264 s. : il. (převážně barev.), portréty, faksim. ; 25 cm |
ISBN: |
978-80-265-0046-9 |